tirsdag, august 07, 2007

Jeg kunne ha skrevet...

Jeg kunne ha skrevet mange poster denne sommeren. Jeg kunne ha skrevet om Tysklandsturen. Jeg kunne ha skrevet om turen til Homborsund. Jeg kunne skrevet om mine hverdagsopplevelser på jobb. Jeg kunne skrevet en ny blogge-gjemsel. Jeg kunne skrevet en "ikke rygg ned et stup med firehjuling"-post. Jeg kunne skrevet om folkehøyskolen. Jeg kunne skrevet om hvor alle skal. Jeg kunne skrevet en ny dyrepost. Jeg kunne skrevet om teite mobiler. Jeg kunne skrevet om alle de dårlige filmene jeg har sett. Jeg kunne skrevet om det dårlige været. Jeg kunne skrevet om voksentur til dyreparken. Jeg kunne skrevet om diverse hytteturer. Jeg kunne skrevet om Campingfestivalen. Jeg kunne skrevet om min Bergenstur som ikke ble noen Bergenstur. Jeg kunne skrevet om hvor stress det er å merke alt man eier og har av tøy og utstyr. Jeg kunne skrevet om at jeg ødela pianoet i forgårs, og at det ble frismeldt i går. Jeg kunne skrevet om bryllupet til "svigerinna mi" til helga. Jeg kunne skrevet om deg. Jeg kunne skrevet om meg. Men alt dette gidder jeg altså ikke å skrive om, for nå har du lest dette innelgget og vil du vite mer så ta kontakt!

I stedet skriver jeg nå en ny post om min innholdsrike dag i går..

Ingen kommentarer: