torsdag, oktober 26, 2006

En real oppdatering!

Jeg er tilbake!

Etter mye om og men , svippturer til London, diverse hytteturer, en del virus på dataen og en litt tiltaksløs blogger, tar jeg nå pennen(!) fatt og skal gi dere en skikkelig oppdatering i det Tjomslandske liv!

Uka før høstferien tok jeg og min kjære klasse oss like gjerne fri og dro en tur til London i stedet! Det var en utrolig bra tur! Vi startet det hele med en konge konsertkveld på Londons beste jazzklubb - Ronnie Scott's, (villeste konsert noensinne!), tett etterfulgt av en formiddag med konserter på musikkakademiet (Steve Reich<3), og musikalen Chicago på kvelden (som var rimelig skuff! men men..).
Som dere kanskje skjønner ble turen preget av en god porsjon musikk-relaterte aktiviteter, (som jo egentlig er ganske naturlig siden vi er en musikklasse) men det kan absolutt anbefales! Det ble jo også en del tid til shopping på Oxford street og Camden Market, så vi fikk jo svidd av litt gryn vi og.. Jeg må jo forresten bare snike inn at jeg har kjøpt verdens fineste T-skjorte som det står "Penguins are people too" på! Ja, det er lov å være misunnelig, Hilde!
For å gjøre en lang historie kort, så fikk vi med oss "Stomp" også, siste dagen - Genialt!! og avsluttet det hele med "Lion King" som var helt nydelig<3 - Skal du se en musikal i London, så anbefaler jeg den!

Så var det jo høstferie når vi kom hjem, og de fleste var da dratt enten til Etiopia eller til ei bestemor eller ei gammel tante et eller annet sted i landet.. Med andre ord, jeg var en av de få som faktisk var hjemme i ferien. Men en bra ferie ble det likevel, vi som var forlatte, stod sammen og lekte og fant på møe sprell i hop!

Uka etter ferien husker jeg egentlig svært lite av, for den gikk så fort.. men ja i helga som var, dro vi få som ikke ridde på elefanter og lekte med flodhester og apekatter, (og som ikke skulle jobbe), på hytta til Magnus Madland på Brokke. Det var au en sykt bra tur! Herlige folk<3

I dag er det jo som kjent OD-dagen, og for de som lurer på hva den greieste jobben man kan ha på en OD-dag er, så har jeg svaret: I dag har jeg kjørt til Quality hotell, trommelomma i 15 minutter, og kjørt hjem! Ikke gal jobb det nei!

I morra er det Credotur:) jess!! Det blir bra det! Gleder meg som en unge! (jeg er jo egentlig en unge da....) Håper bare jeg kommer meg opp!??

Visste du forresten at det er under 2 måneder til jul!! Det er litt villt det!

Og hvis noen skulle lure på hva jeg gjør akkurat nå, så skal jeg fortelle det og. Jeg har just spist en is! Den var veldig god!

Hejdåå!!

(Bilder og sånn kommer senere når dataen har litt mindre virus;)

8 kommentarer:

Hilde sa...

Åååå du skaulle bare visst hvor misunnelig jeg er! Men så burde du være litt misunnelig på meg også da, siden ejg har sett så mange flodhester!

Katrine sa...

Haha! ja du skulle bare visst! Jeg er dritmisunnelig! men jeg gleder meg til kjøttkaker og flohestbilde over senga!

Hilde sa...

Ja det blir fint!

gjermund sa...

sees på tur i morra. det blir saker

Katrine sa...

nå drar vi om to strakser:P er så klar nå!! Til alle som ikke skal på tur: God helg!

Anonym sa...

Jeg elsker Ashlee Simpson i Chicago

Katrine sa...

HAHAHAHAHAHA!!!! Jeg elsker henne ikke!

Katrine sa...

Bare hyggelig! jo er ganske så enig med deg i det! Christina, nå er det på tide snart;)