onsdag, september 27, 2006

Snart London<3

Må si jeg er imponert, Christina! din andre post allerede! :P nei nå skal jeg være snill her..

Etter ei meget bra helg, (som jeg ikke gidder å gå så fryktelig mye mer inn på, siden da blir denne posten kjedelig, for over halvparten er likt som beskrevet i posten før...), og tre fryktelig travle dager på skolen, (da snakker vi å være på skolen fra 8- 23!! ikke møe bra... p.g.a en sånn konsert ting som før øvrig nå er ferdig, finnish, finito! Jees!), har jeg begynt å se fremover mot helga, og ikke minst London-turen!

Det har nemlig akkurat gått opp for meg at det akkurat nå er det rimelig nøyaktig 95 timer til avreise fra Kjevik! Jaa! Hurra! For alle utenforstående så skal jeg fortelle hva som da skjer.. om 95 timer står klassen min, (med unntak av en viss frøken Torvik (den rotta!) og 2 til) klar til avgang på Kjevik. Da står vi foran en (forhåpentligvis) genial studietur til London, med alle byens beste fasiliteter på programmet. Vi skal blant annet på; 2 musikaler, "Lion King" og "Chicago", "Stomp", konsert i Royal Albert Hall, på en haug av byens beste jazzbarer(!) og selvfølgelig shoppe, shoppe og shoppe litt til!!
Det blikke feil, nei!
London, London - Here I come!

Blir jo selvsagt bittelitt trist å reise fra dere alle sammen i ei heil uke, men dere for prøve å holde ut! Skal sende dere en tanke i ny og ne:)

Men sånn for å gå fra det ene til det andre, så må jeg si at jeg er rimelig stolt over besøkstallet vårt! Snart 100 på knappe to uker:P det ekke dårlig! fortsett med det, så skal jeg fortsette å skrive artige poster! deal?

Maten kaller! så skriv noe hyggelig så lenge!

11 kommentarer:

Katrine sa...

Takk for det! vi skal innom der og ja;) glemte det i farta...
ha ei fin helg!
snakkes plutselig!

Anonym sa...

Se d!
Må bare si at d å fryktelig synd på dere som skal til London uten meg! Jeg skal be for dere. Men dere for prøve å kose dere så mye som dere kan, selv om jeg forstår at det blir vanskelig. Glem ikke å sende meg et kort!

Katrine sa...

hehe, ja det er jo ganske synd på oss.tenk det blir jo faktisk hele 3 uker til vi får oppleve vår kjære Torviks sprell og fantestreker!kommer til å streve med å klare meg uten!
Vi skal be for deg og!
skal sende kort, hvis du lover å ta masse fine bilder i Etiopia! og så må du passe deg så du ikke blir gjenglemt..
ellers sier jeg ikke neitakk til ei djembe i bagasjen;) men det må du se om du gidder..
Adios amigos!
London calling<3

Anonym sa...

No er d bare 4!!!!!! timer te flyet går, æ ska fly!!! æææææææææææ

Anonym sa...

Hei! nå må jeg bare legge igjen en kommentar her, selv om du er i London. Hørte nettopp av Kurt at det har svømma over nede i kjelleren igjen. Trodde først det var en april spøk, men så kom jeg på at vi ikke var i april men i oktober...Ved ikke å ille d va, men det får æ sikker høre i mårra, når han kommer for å stemme settet mitt. ved ikke om æ ska gråta eller le, men siden det er meg, velger jeg å le, i hvert fall intill videre.. Så får vi håpe det ikke er så ille denne gangen...

Hilde sa...

Håper du har det veldig gøy! Neste gang vi møtes skal du få høre om alle flodhestene!

gjermund sa...

ser frem til å lese om turen når dere er kommet gjem igjen... håper dere har det bra der henne...

Hilde sa...

Jeg har tatt bilde av en gjespende flodhest! Og så har jeg sett en stor en gå forbi meg på ca 7-8m avstand, MED en fugl på ryggen! Jippi!

Ingvill sa...

Når man maser på at jeg skal skrive en ny post, da synes jeg det er på tide med en ny post på denne siden av bloggverdenen også...;D
Er litt spent på å høre fra englandsturen din!

Hilde sa...

stemmer

Katrine og Øyvind sa...

Sånn nå er posten på plass...