tirsdag, september 26, 2006

:)

da satt jeg her igjen! å jeg vet ikke hva jeg skla skrive denne ganga heller. å jeg er ikke så kreatv som katrine på dette. men jeg kan jo prøve:P

på fredag så var jeg med på noe jeg ALDRI trodde jeg skulle være med på! men det er fint! ganske så kos! å det var himla mange folk, jeg møtte ikke så mange kjente( men alle de andre møtte mange de kjente, jeg tror ikke jeg var inne i dette miljøet:P) men de jeg møtte lurte på hva jeg gjore der. de lo egentlig litt når de så meg! nå lurer dere kanskje litt hva det var! ja det var vel RÅNETREFFET i sørlandsparken, som flytta til mjåvand fordi politiet var i sørlandsparken! dette er ganske vitti at jeg var med på!
meg martin og magnus danna en egen bil til å begynne med! men magnus syntes det ble litt trist så han ville ha med seg janne og anette! vi gjore alt for å lure de med oss. vi ringte å sa at de måte bli med på åpent hus på sørlandschips! janne klarte ikke motstå fristelsen! så hun ble henta av oss! ho fikk litt sjokk når ikke det var noe chips på programmet. men jeg mener at ho elska rånetreffet for ho er jo fra finsland! ;) haha..
men kvelden ble tatt litt tidlig for jeg skulle på jobb på morgenen!
lørdags morgenen var forferdelig! jeg våkna og jeg trodde igrunnen ikke jeg hadde sovet noentingen! det er ikke kos! så dagen var slapp! vi var på bibelklassen på kvelden! å ellers så gikk denne kvelden ut å kjøre litt bil spille litt kort spise is.. det var en fin kveld! :)
søndag var vi samla i mitt hus! vi baka sjokoladekake, den er en kaloribombe til tusen! jeg måtte ringe til magnus å fortelle han at han måtte nok innom yxen å fylle koppen emd kaffe + kjøpe en kilo sukker! ja det stemmer vi skulle bruke EN kilo sukker i kaka! + 600gram smør! men den ble god! men alle ble litt kvalme av den!det gikk ikke ann å spise masse! etter mye styr og rastløshet fant vi ut at yxen var neste stopp! vi måtte jo besøke jørgen og cecilie som var på jobb! så ble vi litt sultne så jeg fant ut at vi gikk til magnus å spiste litt mat! men dette ville ikke katrine. ho var litt for rastløs for vårt humør så ho gikk bare fra oss:P men det skjønner jeg godt! for vi var dasse! hihi.. men jeg liker det av og til! magnus laga pizza til oss! det var godt det!! :) vi så istid så gikk vi hjem! dette var en vellykket helg!

dette ble mye tullball! og kanskje ikke så gøy for dere å lese! men jeg er klar for å høre hva alle dere andre har gjort i helga!

jeg har nedtelling til høstferien nå! det skal bli finest!! selv om planene er null! så dere kan rope ut deres forslag til ting å gjøre! hvis jeg kjeder meg så leker jeg noen av lekene på lista:)

2 kommentarer:

Katrine sa...

Du får det til å høres ut som om jeg var skikkelig teit som dro. dårlig gjort, for det var jeg ikke!
Jeg var ufattelig rastløs, og dere var så daue, så jeg dro å lekte med Hilde og co hos Ane i stedet:P
sånn, da var det presisert...

Eller var det en veldig fin helg vil jeg si!

Anonym sa...

hehe.. undskyld, var ikke meninga at du skulle høres teit ut! men jeg skønner skikkelig godt at du dro! for vi var daue! og orka ikke gjøre masse! kaka tok knekken på meg! :P
jeg ble dass av den! men nestegang så lover jeg at jeg ksla være mer aktiv! j