onsdag, september 20, 2006

HEI :)

endelig så får jeg å skrivt litt her. er jo egentlig dum som et brød på sånne ting som dette! å jeg aner ikke hva jeg skal skrive :P
jeg har ikke fått skrivd noe for jeg har så MASSE skoleting å gjøre! jeg liker ikke skole lengre! det er alt for masse å gjøre! men men.. overlever vel det å! for vi er russ i år! det blir fint!! :) Men har noen forslag til hva jeg skal skrive på russekortet er det bare å spytte det ut! for vi skal ikke levere det før i neste uke!
jeg liker ikke startkampen! det har hatt en dårlig utvikling!
dette ble masse vas!!
men jeg er så klar for lavotur i helga!! den skal bli finest! hvis ikke det blir noe så er det tvang at vi går på hytta til anette! jeg er så klar for en hyttetur! jeg elsker det!!
men fra å med nå så skal jeg bli bedre til å skrive her! jeg må bare komme inn i det:P
ha en fin dag videre:)

10 kommentarer:

Katrine sa...

Velkommen Christina! endelig fikk du fingeren ut:p håper du blir bittelitt mer aktiv nå.. dette er sabla gøy!
er så himla klar for lavvotur t helga! blir konge!

suss på storetåa<3

Anonym sa...

HAlla. Rbk knuser Start i bronsefinalen. Start suger.
Dette følte jeg var saklig. Men ikke humoristisk, for jeg mener det dønn serriøst.

Trønderklem!

Katrine sa...

kjære søte lille bolla<3
du må snart forstå at vesle RBK ikke er noe tess.. når man taper 5-2 mot et så dårlig lag som Sandefjord så bør man gå å legge seg etterpå:P jeg hadde vært dritflau!
så kjære lille venn, jeg gleder meg til å se Start ta bronsen i cupen!

Sørlandsklem til svor!

Anonym sa...

HAhAHAHA. Du har en Flodhestklubb. Hvem er det som burde legge seg? HÆ?
<3

Katrine sa...

ehhrrhhem!!!!
INGEN disser flodhestens venner!
da er det på hodet ud!

og om du vil vite det så skal jeg snart gå å legge meg, for jeg er ganske trøtt.. NOEN har faktisk jobba i dag!:P

Gud være med deg og!

Hilde sa...

Man kan bare la være å disse flodhesten med ei gang! De er nesten like viktige dyr som pingviner, faktisk. Men bare litt info om cupen: det finnes ikke bronsefinale. Så jeg må bare beklage, men noen kamp mot Rbk blir det nok ikke...

Katrine sa...

Det er godt å se at Flodhestens Venner står sammen! takk! kanskje vi bør opprette en Pingvinklubb og? de er jo nesten viktigere enn flodhester da..

når det gjelder cupen så må jeg bare si at nå ble jeg litt flau over mine fotballkunnskaper.. men takk for opplysninga!

lek fint!

Hilde sa...

En pingvinklubb hadde vært på sin plass! Sammen med flodhesten danner de en utrolig kombinasjon av viktige dyr!

Katrine sa...

Veldig enig der, Hilde!
men jeg syns ikek vi trenger to klubber. vi sier heller at Flodhestens Venner også omfatter pingviner, så har vi løst problemet! jaa!

Hilde er gøy å leke med! alle burde leke med hilde! særlig når ho er trøtt, da sier ho mye gøy:p

lurer på om jeg skal skrive en ny post i dag. hadde ikke det vært hyggelig? jeg tror jeg må tenke ekstra hardt over den saken...

Hilde sa...

Synes du ska skrive en ny post ja.
Så koselig at det er gøy å leke med meg!