mandag, september 18, 2006

Jadda!

Sidder her å funderer på hva i hekken jeg skal skrive på russekortet.. Konklusjonen er egentlig at uansett hva jeg skriver så er det like teit om et halvt år likevel! så mest sannsynlig blir det no sjit som jeg kommer på i morra tidlig..

Men så kom jeg på at jeg må jo nesten reklamere litt. Subito - et ufattelig kult band fra Arendal (hvor jeg tilfeldigvis kjenner vokalist/gitarist Nicolai sabla godt) har den siste uka gått fra å være utfordrere på Sørlandstoppen til å danke ut Faber og Bøksle og co, og la seg rett på 1. plassen! Det er rimelig kult! De trenger alle stemmer de kan få for å holde seg der, og har du ikke hørt de, så anbefaler jeg på det sterkeste å laste ned sangene deres fra hjemmesida www.subito-band.com
For å stemme sender du ST 1 til 1987
Ps. hvis noen skulle ønske en autograf er det bare å si fra. For en ting er hvertfall sikkert:
- Nicolai Herwell er snart et stort navn!
hehe, er faktisk ganske stas å ha en kjendis til liksom-fetter;)

Er forresten litt stolt av meg selv som har klart å lage noe så fancy som denne bloggen.. det hadde jeg virkelig aldri trodd. jeg som ikke hadde it i fjor eigang! til og med en så utrolig hipp "trippteller" har jeg anskaffet!

Jeg må jo nesten også nevne at "noen" prøvde å rive av den tingen til å åpne vinduet i bilen min her om dagen.. "uhellet" skjedde tilfeldigvis når han skulle prøve å åpne vinduet! skakke være lett!

Konge helg forresten! takk til alle dere som gjorde den så bra! Og til alle dere som har stressa opp og ner og i mente med menighetscupen: Sykt bra jobba!

Kyss på storetåa<3

(Christina, nå er det din tur til å skrive litt! du har jo ikke sagt hei engang...)

2 kommentarer:

Hilde sa...

Hei!
Jeg er nå lykkelig medlem av Flodhestens venner!

Gleder meg til å se hva for no tøys du greide å rable ned på russekortet=)

"Se flodhesten! Jeg har skapt både den og deg"
-Gud

Hehe, preikas!

Katrine sa...

Hehe ja der er mye tøys hvertfall:p gleder meg til Flodhestens Venner skal velte kuer og ri på sauer!

det blir en bra dag!

Hei Espen!