lørdag, februar 17, 2007

Stemmestusselige tider...

- Det er først når man har vært fullstendig uten lyd fra sin strupe i hele 3 dager at man virkelig lærer seg å verdsette dataverdenens kommunikasjondmåter: bloggen, msn og credo07!! Her kan jeg jo kjadre i vei og faktisk gjøre meg forstått! - HURRA!

Ja, det er meg som går rundt med en lapp hvor det står:


En ting er hvertfall sikkert: Jeg har full medfølelse for alle stumme! Når sant skal sier så er jeg vel snart å regne for en av dem... sukk!

8 kommentarer:

Hilde sa...

Jeg holder da også nesten på å miste stemmen, men tror egentlig at sannsynligheten for at den bare tetter seg helt er større.

Nå er det på tide med en tur til pingvinland, min stumme venn, her kan du også kommunisere ganske så pingvint skulle jeg tro!

Katrine sa...

Hmm.. Hvordan kan stemmen tette seg??

Jeg er litt snurt nå, siden pingvinland ikke ville slippe oss inn..:( Jeg som gledet meg sånn til å kommunisere pingvint!

Anonym sa...

å, stakkars deg, er du enda ikke blitt bra i stemmen...:(
Good betterring

Katrine sa...

Hurra! Det kommer lyder fra min strupe igjen =)

torstein sa...

3x hurra

gjermund sa...

jaja... du kan jo iallefall be! Gud hører det uansett. ;)

Godt å høre at du er på bedringenes vei.

Anonym sa...

Håper du blir bedre min venn!! Uff, det er ikke noe særlig å ikke ha stemme... voldsomt glad i deg!

Anonym sa...

kjærleik er meir enn forelskning <3
Takk for en fantastisk tur! Du er ei utrolig bra jente, som alltid smitter rundt deg med godt humør!!
I like it :)