søndag, mars 04, 2007

Toning + Tjomsing + Tiriling = Sangtransplantering

Gå ned, gå ned
Og snu deg rundt i ring
Gå ned, (gå ned), gå ned, (gå ned)
Og snu deg rundt i ri-hing
Å, unge du er fin
Jeg skal nok gjøre deg min
Dine lepper smaker så søtt (smask!)

Hun er heldig,
Veldig heldig,
Men hun griner, griner, griner heile natta laaang
Men hvis hun ikke
Mangler noen ting, så
Hvorfåår griner hun om natten?

Jo for:
Livet er en berg-og-dalbane
Du trenger bare kjør'an (kjør'an)
Jeg trenger de-hei
Så ikke kjemp det!
For livet er en berg-og-dalbane
Du trenger bare kjør'an (kjør'an)

Jeg ække no jente
(Jeg ække no jente ikke si meg hva jeg skal tro)
Ikke ennå en kvinne
(Jeg prøver bare å finne kvinnen i meeeeg...)

Men!
Stopp nå der!
Tusen tusen takk!
Jeg trenger littegranne mennskli' berøri-ing--

Aallting, aallting, aallti-ing
Aallting, aallting, aallti-ing

Tikk, takk
Der gikk klokka igjen!

Og jeg føler meg litt..
Blå, dabbedi, dabbedei, dabbedi, dabbeda, dabbedi dabudei-jah!

Mens du
Dreper meg myykt med din sang
Dreper meg myykt med din sang
Dreper meg - myykt
Med din saaaaang...
Så nå:
Elsker jeg engler i stedet!

For jeg er forelska
I en nydelig gutt
Han er allt
Og jeg blir helt kaputt!
Når jeg holder han oog regn strømmer på
Jeg ekke redd!
Jeg ekke redd forågå
Videre--e--e

(Bom, bom, bombombom)

Nå har jeg plukket meg ned en kokosnøtt
Biddelidi!



-Hvilken vidunderlig sang!!

6 kommentarer:

torstein sa...

Det var et genialt underholdningsinnslag!

Genialt!

Hilde sa...

Du har an! Se på bloggen til meg og Ingvill for mer info!

Martin sa...

den var fakta talt MEGET moro!

hoho!

Og at jeg fikk den meg med LIVE å greier! WOW!

Katrine sa...

Jeg må si du bør føle deg meget beæret, Martin!!
Kos at du tok turen:)

Anonym sa...

Du er blitt tikket, så da må du fortelle 6 ting om deg selv:) og tikke 6 nye. Se Hilde og Vildes blogg om leken =)

Katrine sa...

Jeg er lei av å bli tikket...