søndag, mars 11, 2007

Mas mas mas...

Siden jeg nå er så populær at jeg har blitt tikket en 3-4 ganger, så føler jeg meg pliktig til å skrive disse 6 tingene om meg selv. Så siden dere er så ulidelig interessert i det Tjomslandske liv, så kommer det en smakebit her:

  • Jeg er født 1. april. (faktisk på langfredag til og med!) Da mamma lå på sykehuset og akkurat hadde født meg, og ringte til resten av familien for å si at ho endelig hadde fått ei jente, var det ingen som trodde på henne, de trodde jeg var en aprilsnarr!! Maken til frekkhet! Det har også opp gjennom årene vært en tendens til at folk mener jeg bare er en luftspeiling, og en spøk! Å være aprilsnarr er et hardt liv skal jeg fortelle deg! (men resten sparer vi til den store dagen heller..)

  • Jeg ble kjent med Ida Nordmo i en skiheis, Maria Timenes mens vi gikk blindebukk ( to dager senere dansa vi(!!) sammen på hovedscenen på KRIK Action). Eline Jørgensen ble jeg for øvrig kjent med i dusjen til Vegard Woxmyr..

  • Jeg har "oppfunnet" en rekke aktiviteter. Man kan nevne for eksempel Levende Biling, Buskhopping og Sangtransplantering!

  • Jeg har hatt en 1,5 kg torsk som kosebamse! (eller det vil si jeg ville og prøvde alt jeg kunne, men mor la ned veto. Jeg sov ikke godt den natten..

  • I løpet av mine snart 3 år på "internatet" har jeg blant annet lagd og fremført en joik, spilt piano, synth, trekkspill (iført korsett og kort skjørt!), trommesett, djembe, congas, tamburin, shaker, kubjelle, kazoo, didjeridoo, el-gitar, bass, xylofon, dansa ballett (!), moderne, jazz og folkedans, vært hasjdamper og metallbandmedlem (på lek da, ta det med ro!)...

  • Min første kjæreste var jeg sammen med i hele 12 timer.. Vi leide i to friminutt..

Siden jeg er så rar, så er det ikke så vanskelig for meg å skrive 6 rare ting om meg selv.. Jeg føler egentlig at alt jeg skriver her på denne bloggen er rare ting om meg selv.. Men siden jeg elsker å leke måtte jeg jo være med på leken! Håper dette har vært nyttig lesestoff for dere alle!

Forresten så tikker jeg Torstein, Kristin Ingine, Therese, Øystein, Lene og Torviken..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vil da si at møtet i dusjen med deg var tider:P Hehe... Jeg vil jo au si at du også skriver mye rart på bloggen din ja, spsielt om dyr som jeg aldri orker å lese om:P Du er HERLIG Katrine! Vet ikke hva jeg hadde gjort uten deg;)

Kristin Ingine sa...

Jeg føler meg beæret! Jeg har blitt tikket! Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt vet hva det innebærer, men håper på å få en innføring i blogg-tikken...! hehe!

Jeg er über klar for koret i kveld! Ich möchte sehr viele spas haben! Er blitt veldig internasjonal!

Du er bra Katrine! Snakkes om noen timer!;-)

Hilde sa...

Hurra, hurra! Dette var gøy! Må si at det er tydelig at du er litt uortodoks i steder du finner deg venner. Vi ble vel egentlig ordentlig kjent da vi leita etter dyna mi mens vi lo veldig, før du sovna i senga til Ingvill...

Nå spiser jeg faktisk honni korn, noe jeg ikke har gjort på flere år. Nam nam!

Ha en flott dag, din aprilsnarr!

torstein sa...

Jeg sto på fri sone:P legger ned en nekt;)

Hilde sa...

Forresten: æ vil au ha en torsk til kjæledyr!!!