onsdag, april 18, 2007

Suss, suss så får du en russ!?!

Om sånn ca ganske nøyaktig to døgn er det tid for å tre inn i den nyydelige, deilige, RØDE russebuksa og plutselig har man en unnskyldning for å gjøre så mye bøll du bare orker og leke hund som har løpetid i en måned!

Vi vanlige credoruss trenger ikke denne omkledningen for å drite oss ut. Og dessuten løper vi nok resten av året så vi trenger ikke noe løpetid.. Vi leker og fjaser året rundt og til alle døgnets tider! Vi hopper i busker, går julebukk til biskopen, synger (eventuelt skråler) av full hals, auksjonerer oss selv (til misjonen), basarerer våre kjæreste eiendeler (til misjonen), drar på turer (for misjonen), stiller opp som backup for frøken Norge (for misjonen), går på dingings (for misjonen??), driver med passiv råning og levende biling, løper som gale i markens (for misjonen) og det som verre er (sikkert for misjonen det og..)

Sitter du nå å funderer på hvorfor jeg valgte denne overskriften, så har jeg et ganske enkelt svar på det:
1) Jeg har lært av Martin at antall kommentarer fort går over 100 hvis man har en overskrift som handler om sex, dette syns jeg var litt i drøyeste laget så jeg holdt meg til sussing og satser på å score en del på det og.
2) Overskriften har faktisk opptil flere dypere meninger.. f.eks. er det en stor gruppe russ som har som mål å susse på flest mulig i løpet av feiringen.. For ikke å snakke om alle par som kommer ut av ei russetid! I hvertfall hvis jeg lister opp litt credoruss-eksempler har vi Ørjan+Kristine, Marie+Fredrik, Lene+Gjermund, Meg+Torstein, Maren+Jens Daniel og enda flere potensielle...

Så er det et valg jeg er sånn SKIKKELIG glad for at jeg tok, så er det å bli med i credorussen! Så til dere mindreårige lesere: Se og lær!!

Lenge leve Credo07!!


... har forresten lagt ut litt fler bilder.. De kommer sånn litt etter litt etter litt...

8 kommentarer:

Vilde sa...

Håper du løper og basarerer og susser og koser deg masse (for misjonen) i løpet av din ville russetid!!

Hilde sa...

Kan jeg få russekort?!?

Katrine sa...

Det er jo det jeg gjør Vilde!

Og alle kan få russekort! utenom Hilde... Eller det vil si- når du kan innrømme at jeg har rett angående den ugle-saken så blir du den heldige vinner av et skikkelig tjomsete kort!

Hilde sa...

Da kan du bare beholde kortene dine for deg selv. For jeg har rett!

Vilde sa...

Jeg har et signert et!! Ha ha ha

Anonym sa...

Hehe, kjempklar for ei super russetid!!
Hva gjør man ikke for misjonen i russetida!!

Hilde sa...

Men du, jeg lurer på hvor bildene du annonserte er? Jeg kan iallefall ikke finne dem...

Katrine sa...

Jo du skjønner at det har seg sånn at når jeg skulle laste de opp, så ville ikke dataen helt leke med meg, så den hadde ikke lyst til å laste opp noe musikk.. Det resulterte i at jeg ble en smule iritert og gav opp og siden har det blitt mye russing og lite blogging!