søndag, mai 27, 2007

Vi tar en til..

Siden min forrige post var slik en braksuksess og etter utallige ønsker og tilbedelser om å få en ny sjanse har jeg tenkt å gi dere faste lesere muligheten! Så her kommer en ny oppgave i kjent blogg-gjemsel-stil:

HINT:
  • Her har jeg tilbringt altfor mange timer de siste tre årene
  • En særdeles kjip plass
  • Her er støyende

Denne er vel ikke såå vanskelig vel??

Reglene er som før, så da gjenstår det vel bare å si lykke til! Måtte den beste gjemselfrik vinne!

6 kommentarer:

torstein sa...

Vågsbygd videregående skole! eller internatet!
Mustek kanskje?

Slingsa sa...

Jeg skulle tippe mustek, men jeg ser jeg var for sen..

Katrine sa...

nei tenke seg til.. det hadde faktisk vært FOR lett Torstein!

Katrine sa...

sorry borry...

Slingsa sa...

Bellevue?

Katrine sa...

Hva skjer med deg Silje?? Du har jo rett igjen jo! Stakkars du må jo gi de andre en sjanse kjære deg.. De blir jo snurt av sånt no. Jaja vi får prøve en gang til da! Men nå må du la de andre slippe til å ikke si svaret sånn med en gang lille venn! okei??