torsdag, november 16, 2006

2-1=1


Jeg må nå desverre meddele at min kjære bloggerparner i tykt og tynt, Christina Ugland, nå har forlatt bloggersirkuset.. :(


Selv etter utallige forsøk på overtalelser og oppmuntringer måtte jeg tilslutt gi tapt! Hun simpelten tryglet og ba på sine knær om jeg kunne slette henne, og heroisk som jeg er, (selv med fryktelig tungt hjerte!!), lot jeg henne få viljen sin.. Så selv om de fleste av dere sikkert ikke merker så mye forskjell (siden det stort sett er meg som har stått for oppdateringene), så vil jeg nå bare bekrefte at jeg nå er offisielt singel på bloggermarkedet! og at bloggen nå bare omhandler historier og nyheter fra det Tjomslandske liv!

Men frykt ikke! Når man er svak må man være sterk!! Så jeg står fremdeles med hevet hode og har troen på at jeg kan klare dette selv uten Christinas assistanse...

Men du er veldig velkommen til å kommentere likevel Christina!! (Ellers vil folk kanskje tro du er død og at jeg har drept deg eller noe siden det er jeg som skriver denne posten..:S)

5 kommentarer:

Anonym sa...

jeg er her fremdeles! jeg måtte bare si stopp til dette! fant aldri meg selv helt her inne! dette er ikke meg sa hjernen og kroppen min! så jeg måtte stoppe mens leken var god!
men jeg skal kommentere!(noen få ganger kanskje:P)
jeg er ikke død :)så nå kan alle juble ;)

Katrine sa...

Hurra!!

Hilde sa...

Hurra! Men da får jeg vel ønske deg lykke til videre med single-livet Katrine. Tror du fikser det ganske bra, til tross for din hårfarge. Hvis det er noe kan du jo alltids spørre meg vett du :P Snakkes i morra! Da er det tid for å Skogtune!

Hilde sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Katrine sa...

Hehe! takk for det! Jo jeg spør deg jo både titt og ofte, og forresten så må jeg få legge skylda på mor og far om hårfargen! det er deres skyld alt sammen:P
Nå er baggen pakket, så nå er jeg klar for å Skogtune!! Hurra!