søndag, november 26, 2006

Åpning kolon:

Jeg fikk streng beskjed av Vilde i går om at jeg måtte legge ut min lille åpning her. Tenk litt over dette:





Ikke be om et lett liv
- Be om å bli et sterkere menneske

Ikke be om oppgaver som svarer til din styrke
- Be om styrke som svarer til din dine oppgaver...





... Det kommer an på om bønnen er rattet eller reservehjulet...





Den er litt dyp, men jeg syns det er viktige ting å tenke på! Må jo skrive noen litt mer seriøse poster og innimellom! Ha en riktig fin dag alle sammen!

3 kommentarer:

Hilde sa...

Veldig fint!
Takk for at du ville ha åpning i går.
Gla i deg!

Hilde sa...

må si jeg venter spent på neste post... Du skrøyt jo av at du hadde så mange på lur. Hvorfor kommer de ikke ut i offentligheten???

Katrine sa...

Hehe.. de kommer de kommer;) bare holder dere litt på pinebenken... tenkte egentlig jeg skulle skrevet en i kveld, men nå får jeg se hvor trøtt jeg blir. måtte visst plutselig levere no gymdrit! men følg med, følg med!!